Pirmais novērojums - papētot trolejbusu vadītāju strauji pieaugušo vidējo vecumu, secinu, ka situācija valstī tiešām ir traģiska un normālos darba gados esošais darba spēks no valsts ir izbraucis, citādi diez vai tik daudz gandrīz pensijas vecuma (reizēm pat pensijas vecuma) vadītāju būtu pie sabiedriskā transporta stūres.
Otrs mans novērojums un pirmā versija, kas attaisno ikgadējo biļešu cenu kāpumu, bet drošības samazināšanos - vadītāji savas tiesības ir vinnējuši loterijā jebšu RS tās viņiem uzdāvinājis Ziemassvētkos. Šī paša novērojuma otra versija - vadītāji ēd kaut kādas aizliegtas sēnes un iedomājas, ka pārvadā kartupeļu maisus.
Trešais mans novērojums jeb drīzāk pieņēmums - trolejbusu vadītāji ir dziļi nelaimīgi cilvēki, kuriem personiskajā dzīvē galīgi neiet, darbs riebjas, tāpēc viņi izklaidējas, uzņemot ātrumu starp luksoforiem, bet pie tiem strauji bremzējot. Pieļauju, ka ir visai uzjautrinoši vērot, kā cilvēki mēģina noturēties kājās, kad pats stabili sēdi :D
3 komentāri:
Cik atceros, RS šoferu algas bija ap 800 latiem mēnesī pēc nodokļu nomaksas.
Lielāka problēma ir tas smirdīgais bomzis, kas ir ievācies katrā autobusā un trolejbusā.
Piekrītu par bomžiem. šī iemesla pēc es cenšos nesēsties un mācos turēt līdzsvaru :D Pieturos ar kabatslakatiņu, un vienmēr līdzi ir dezinfekcijas salvetes. Var jau būt, ka izskatos jocīgi šādi, tomēr, kad padomāju, pa kādam miskastēm tie bomži dzīvo... Fuj. Diemžēl, izskatās, ka šai sakarā neviens neko pat negrasās darīt. 15. trolejbusa maršruts, kurā reizēm gadās braukt, kad dodos ciemos, ir vispār ārpus jebkuras kritikas, tur mēdz i pačurāt, i paēst un vistu kaulus izmētāt. Braucu ļoti reti, jo arī bailīgi vakaros braukt tajā maršrutā, nekad vēl brauciens nav bijis bez pārsteigumiem :D
Es noteikti piekrītu, ka šo tēmu vajadzētu vairāk uzraudzīt
Ierakstīt komentāru