trešdiena, 2012. gada 21. novembris

Pārdomas pēc Staro Rīga 2012


Uzdūros internetā uz balsošanu par Staro Rīga 2012 objektiem. Secināju - mana gaume ir absolūti šķība un greiza attiecībā pret vairuma balsotāju gaumi. Ja es fanoju par operas fasādi, pīlītēm Vērmanī, Laimas torņa ideju, kas cilvēkiem lika smaidīt, acīm Trokšņu ielā, kuras knipsējot bez zipspuldzes, attēlos izskatījās kā 3D acis, un dažiem mazajiem objektiem, tad vairumam tomēr paticis Lattelecom tilts, Vanšu tilts, bibliotēkas dejotāji un citas lietas, kas man šķiet nesaprotamas. Nu labi, atzīšos, Lattelecom tiltā tomēr kaut kas bija - daudz gaismiņu, ziemsvēcīgi utt, skaidrs, ka cilvēkiem tas patīk, bet dejotāji uz bibliotēkas sienas?!? Es vēl saprastu, ja balsotu par dejotājiem uz Okupācijas muzeja mītnes Raiņa bulvārī, kas vismaz garastāvokli uzlaboja. Un Vanšu titls?! Tad jau daiļāki izskatījās ar lampiņām izrotātie krūmi pie Kaļķu vārtiem (kas gan nebija starošanas objekts) vai lampas apēdušais Steiku haosa bullis. Tas, protams, ir tikai mans viedoklis, tomēr žēl, ka daudzi objekti, kuros bija ielikta brīnišķīga ideja, netika novērtēti, bet balsots tiek par Gondolām un citiem man neizprotamiem darbiem, tai skaitā arī lidojošo šķīvīti. Var jau būt, ka es daudzos darbos esmu saskatījusi ideju, kuras tur nav, un neesmu spējusi atrast to nepārspējamo ideju darbos, par kuriem tiek balsots, tomēr man daži no līderiem joprojām šķiet nepievilcīgi un pēdējās vietās palikušie nepelnīti atstāti novārtā. Ieteikumi nākamo gadu dalībniekiem, lai uzvara būtu nodrošināta, savienot kopā pēc iespējas vairāk lampiņu, panākt, lai tās mirgo, skrien utt, vai arī apgaismot pēc iespējas lielāku laukumu, tad uzvara būs garantēta, jo tas ir tas, kas, acīmredzot, cilvēkiem patīk visvairāk.



Nav komentāru: